Dag 63 (8 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu Dag 63 (8 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu

Dag 63 (8 januari 2014)

Blijf op de hoogte en volg Claudia

09 Januari 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

Wakker worden met bouwvakkers die net niet samen in het juiste ritme slaan, ook goedemorgen ;)
Om 12.00 uur zijn we samen met Lydia weggegaan met de verschillende taxi's naar de office. Daar zat Mulu op ons te wachten en samen met haar zijn we in een touringbus naar het postkantoor gegaan.
Dat vervoersmiddel hadden we nog niet gehad, dus was leuk om mee te maken.
Bij het postkantoor zou een pakketje liggen van mama wat al op 19 november is verstuurd. We kwamen daar aan middenin de lunchpauze. Dus we moesten eerst een half uur wachten en daar was dan eindelijk het roze pakketje met onder andere lekkere pepernoten, chocoladeletters, stroopwafels en mooie boekjes!
De terugweg voelde alsof we in Dedemsvaart waren in de lijn 83 ;)
Ook dat vervoersmiddel kunnen we nu afstrepen van ons lijstje;)
Toen we terugkwamen hebben we op de bank de dvdbox goed gebruikt met een heerlijke chocoladeletter :)
Nadat een jongetje hier in huis samen met het buurmeisje het spelletje 'wie kan het vaakste dribbelen met een basketbal door de huiskamer' werd het weer rustig in huis en gingen we eten.
Morgen hopelijk een dagje internetten en de tassen verder inpakken voor de reis naar het zuiden!

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Claudia