Dag 81 (26 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu Dag 81 (26 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu

Dag 81 (26 januari 2014)

Blijf op de hoogte en volg Claudia

27 Januari 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

De laatste volle dag in Addis! Eerst samen ontbeten en daarna naar de kerk geweest. Een half uur te laat, maar het maakt nog steeds niets uit ;)
Na de kerk zijn we naar het internet café gegaan voor ons afscheidsfeestje. Maar zoals wel vaker, moet eigenkijk nog het meeste geregeld worden als we er zitten. Dus ook nu moesten er nog papieren opgeplakt worden en na de pizza moest Assegid nog de certificaten uitprinten. Tja, last minute werk en zondagswerk is niet sterk zeggen ze toch altijd ;).. Ook was dit nu het geval, alle winkels waar je kon printen waren dicht of ze hadden geen mogelijkheid om in kleur te printen. Dus de certificaten krijgen we morgen.

Na de pizza hebben we meer dan 1 uur gewacht op de taart.
Daarop stond: 'thank you V &C'. We kregen mooie, lovende woorden mee van Tirsit en cadeaus als aandenken: een tradiotioneel tasje en trui. Een mooi aandenken aan de fijne tijd hier.

Over een paar jaar komen we terug met onze man en kinderen, volgens allen hier. Hm.. dat zal nog wel een poosje duren dan ;)

Nadat we iedereen dag hadden gezegd zijn we naar huis gegaan. Steeds zeiden we tegen elkaar:'Maandag gaan we weg'.
Nu kunnen we zeggen:'Morgen gaan we weg'.
We hebben natuurlijk ligretto met elkaar gespeeld en hebben we de cadeaus aan hen gegeven als bedankje voor de fijne tijd hier in huis.

Assegid zei dat we echt een deel van het gezin waren geworden omdat we ook om de thee en koekjes konden vechten ;)

Al met al een geslaagde dag!

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Claudia