Dag 73 ( 18 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu Dag 73 ( 18 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu

Dag 73 ( 18 januari 2014)

Blijf op de hoogte en volg Claudia

20 Januari 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

Een keer alleen naar het ontbijt omdat Veerle niet lekker was.
Tja en dan reis je maar met z'n 2en, nu eigenlijk een nadeel.
Om 8.15 uur waren we toch zover om te vertrekken. Heerlijk 40 km weer terug over een hobbel weg... Ik ben blij als al die verschillende (sommige slechte) wegen weer normaal zijn in NL.
Om 13.00 uur hebben we onderweg ergens geluncht en om 16.00 uur kwamen we, na weer een lange reisdag, aan in het luxe hotel Florida in Gondar. Het festival was al begonnen en we zouden er naartoe gaan. Maar we hebben ervoor gekozen om rust te nemen in de hoop dat het beter zou zijn voor Veerle. Gelukkig was dit het geval en 's avonds zaten we weer fijn met z'n 2en te eten. Omdat we speciaal voor dit festival naar Gondar zijn gereden zou het zonde zijn om dit te missen. Dus kwam onze gids met het idee dat we om 5 uur in de morgen naar het festival zouden gaan, want dan begon de speciale ceremonie. We waren het wel met hem eens dat we dat niet mochten missen dus om 20.00 uur lagen we in bed om toch nog te kunnen genieten van een redelijke nachtrust ;)

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Claudia