Dag 80 (25 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu Dag 80 (25 januari 2014) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Claudia Nijhuis - WaarBenJij.nu

Dag 80 (25 januari 2014)

Blijf op de hoogte en volg Claudia

27 Januari 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

De hele familie is weer compleet, ook Tirsit is teruggekomen van haar reis naar NL.
We hebben samen ontbeten en genoten van de kaas en na het eten een lekkere stroopwafel. De verhalen werden uitgewisseld en we hebben weer goed bij gekletst.
Na het eten hebben we gedoucht en daarna zijn we naar de stad gegaan. De laatste keren afdingen bij souvenirs en een van de laatste keren rijden door de stad. Toch een vreemd idee dat het er bijna op zit. Samen met Assegid, Fio en Tirsit hebben we geluncht en daarna zijn we weer teruggegaan.
En toen was het moment daar, onze souvenirs en de koffer...
Hoe krijgen we de souvenirs veilig mee naar de andere kant van de wereld ;)
Lang leve al het wc papier, de papieren washandjes, postbode elastieken en heel veel plakband. Alles past in de koffer en wat is er nog een ruimte over. We hoefden er in ieder geval niet meer op te zitten om de koffer dicht te doen, zoals de heenweg :)
We hebben lekker gelezen en na het eten hebben we samen ligretto gespeeld. Toen wij naar bed gingen waren de voorbereidingen voor ons afscheidsfeest nog in volle gang. Morgen na kerktijd is er een feestje gepland in het internet café, we zijn benieuwd.

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Claudia